حال خوب حال خوب .

حال خوب

زندگینامه سلینا گومز

زندگینامه

سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد. پدر او ریکاردو جوئل گومز نام دارد و مکزیکی است، در حالی که مادرش، مندی داون کورنت، که به فرزندخواندگی گرفته شده و به نظر می رسد درجاتی از اصل و نسب ایتالیایی دارد، یک بازیگر سابق صحنه است. او فقط شانزده سال داشت که سلنا را به دنیا آورد. نام سلنا توسط پدرش به افتخار خواننده آمریکایی لاتین سلنا کوئینتانیلا انتخاب شد.

در سن پنج سالگی، والدینش طلاق گرفتند و در سال 2006 مادرش دوباره با برایان تیفی ازدواج کرد: یک دختر در سال 2013 از ازدواج آنها به دنیا آمد. گومز اظهار داشته است که در کودکی از تماشای اجرای مادرش در صحنه‌های نمایش، علاقه خاصی به بازیگری پیدا کرده است. در می 2010 دیپلم دبیرستان خود را هنگام فیلمبرداری فیلم مونت کارلو دریافت کرد. اولین نقش سلنا در سریال Barney & Friends در نقش جیانا بود که در آنجا با بهترین دوستش دمی لواتو آشنا شد.


او در سن 12 سالگی توسط دیزنی کشف شد و برای آن نقش اصلی را در قسمت آزمایشی اسپین آف سریال معروف لیزی مک گوایر به نام استیوی سانچز بازی کرد که قرار بود میراندا سانچز (لالین) را نیز از پدر و مادرش بازی کند. سریال، اما این ایده در نهایت کنار گذاشته شد. بعدها دیزنی به او پیشنهاد بازی در قسمت آزمایشی سریال Arwin!، اولین اسپین آف زک و کودی در هتل بزرگ را داد، اما این بار هم خوب پیش نرفت.


در سال 2006، او در قسمت دوم فصل دوم سریال The Suite Life of Zack & Cody با عنوان کابوس شب نیمه تابستان در نقش گوئن ظاهر شد. همچنین در سال 2007 در 3 قسمت از فصل دوم هانا مونتانا در نقش ماکایلا، رقیب شریر هانا مونتانا ظاهر شد. او در حال حاضر در سریال Wizards of Waverly Place در کانال دیزنی بازی می کند که در آن نقش الکس روسو، دختری از خانواده جادوگران را بازی می کند.
سلنا همچنین در ویدیوی Burnin Up برادران جوناس که در سال 2008 منتشر شد، حضور کوتاهی داشت.

برای خواندن بیوگرافی افراد ایرانی اینجا کلیک کنید.

کنجکاوی

سلنا گومز اعلام کرده است که اولین بوسه او با دیلن اسپروس از زک و کودی در هتل گراند بوده است که در قسمتی که او نیز ظاهر می شود، انجام شد.
سلنا گومز با بازیگر دیوید هنری که نقش برادرش جاستین را در سریال "جادوگران شهر ویورلی" بازی می کند نامزد کرده است.
سلنا بهترین دوست با ستاره در حال ظهور کمپ راک و As the Bell Rings، دمی لواتو است، و آنها با هم چند ویدیوی اینترنتی از نمایش دمی و سل تهیه کردند که توسط دو دختر مایلی سایرس و مندی جیروکس کپی شده بود. بابت تمسخر عذرخواهی کرد

حرفه موسیقی

او زمانی که یکی از بازیگران Barney & Friends بود چندین آهنگ خواند، در حالی که در برنامه Hannah Montana آهنگ If cupid had a heart را اجرا کرد. همه چیز آن چیزی نیست که به نظر می رسد، آهنگ اصلی جادوگران از ویورلی پلیس نیز توسط او خوانده شده است. آهنگ های دیگری که او تفسیر کرده است Perfectly و Tell me something (نمی دانم).
او صدای خود را به آهنگ Fly To Your Heart، بخشی از موسیقی متن فیلم انیمیشن جدید دیزنی، Tinker Bell، قرض داد. او همچنین در آهنگ Cruella De Vil برای کلیپ ویدیویی که در بازسازی فیلم 101 Dalmatians منتشر شد خواند. این ویدئو در 15 مارس از کانال دیزنی ایتالیا پخش شد. همچنین دارای موسیقی متن فیلم Another Cinderella Story. برای یکی از آهنگ های این فیلم، سلنا در حال فیلمبرداری یک ویدیو کلیپ است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۰:۳۳ توسط:ابی موضوع: نظرات (0)